-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!CRM (Customer Relation Management - Klientu attiecību vadība) pielietojums un nepieciešamība mazumtirdzniecības uzņēmumos Latvijā
Referāts augstskolai9
... kvalitāti. 2. CRM sistēmas iekļaušana ... uzņēmumu neizmanto nekādu CRM sistēmu, bet ... uzglabāšana sekmē CRM pielietojuma attīstību, ... liecina, ka CRM lietotājprogrammu izmantošana Latvijā ...
Apskatīt -
CRM pielietojums un nepieciešamība mazumtirdzniecības uzņēmumos Latvijā
Referāts augstskolai11
... uzņēmumi nav gatavi CRM sistēmas ieviešanai, ... IT risinājumiem. 5. CRM ieviešana prasītu lielus ... apmācīšanu. 6. CRM izmanto tikai 33 ... kuri vēl neizmanto CRM ir ieinteresēti sistēmas ...
Apskatīt -
CRM pielietojums un nepieciešamība mazumtirdzniecības uzņēmumos Latvijā
Referāts augstskolai10
... mērķis ir analizēt CRM (Customer Relation ... mediju telpā; 3. CRM raksturojošie rādītāji Centrālās ... tirgū attiecībā pret CRM sistēmu reālo ... vai kavējošie faktori CRM ieviešanā un ...
Apskatīt -
CRM sistēmas - 5 padomi iesācējam
Eseja augstskolai4
... . Angļu valodā CRM ir saīsinājums no ... ”. Klasiskā veidā CRM uzskaita un atgādina ... darba organizēšanai. CRM palīdz uzņēmumam uzturēt ... palielināt ieņēmumus. CRM sistēma ir nepieciešama ...
Apskatīt -
Pārdošanas procesa un CRM sistēmas Bitrix 24 analīze
Referāts augstskolai36
... iespējamām; 6. Birix24 CRM sitēma dod iespēju ...
Apskatīt -
Modelling CRM in a Social Media Age
Prezentācija vidusskolai14
... -faceted dimension to CRM.” (Greenberg et al ... enable more effective CRM performance by improving ... model for social CRM, for example, find ...
Apskatīt -
Improvement of Enterprise CRM System
Prezentācija augstskolai12
... as ERP and CRM. ● “In particular, there ... of the entire CRM innovation process which ... the effect of CRM applications, with some ... make investments in CRM applications reap significant ...
Apskatīt -
Technology and Business Assessment: Implementing a CRM Tool
Eseja vidusskolai3
... our organization's CRM tool began. Customer ... Relationship Management (CRM) is a business ...
Apskatīt -
CRM in Insurance: A Novel Way to Beat the Odds
Eseja vidusskolai3
In today's dynamic world, the importance of good customer service is becoming more and more apparent. With the blurring up of differences between banking, broking and insurance; ...
Apskatīt -
Mārketinga komunikāciju vadība uzņēmumā un tās pilnveide
Referāts augstskolai32
... līmeni, protams, ar CRM risinājumu. Reklāma sociālajos ...
Apskatīt -
Работа с системами управления ресурсами предприятия
Prakses atskaite augstskolai17
Выводы Выводы составленные в ходе разработки практической работы «Работа с системами управления ресурсами предприятия на примере фирмы ООО «An&Ko»»: • Регистрация предприятия ...
Apskatīt -
Management Information Systems in "Telefonica Czech"
Referāts augstskolai20
... detail view of CRM Siebel. We will ...
Apskatīt -
Pakalpojumu uzņēmuma ieņēmumu palielināšanas iespējas
Referāts augstskolai20
... iegāde. Ieteicams iegādāties CRM un Postio programmas ...
Apskatīt -
Master Thesis Proposal
Paraugs augstskolai3
... in the current CRM system version. The ... and analysis with CRM system development and ... proposal, the current CRM system version does ...
Apskatīt -
Mūsdienīgu noliktavu pārvaldības sistēmu un to iespējamo uzlabojumu izpēte
Diplomdarbs augstskolai76
SECINĀJUMI Diplomdarbā tika apskatīta literatūra par noliktavu pārvaldības sistēmām ietverot informāciju par to veidiem, dažādiem efektivitātes aspektiem, visbiežāk sastopamajām ...
Apskatīt -
Operational Customer Relationship Managment
Konspekts vidusskolai1
Bezmaksas!... components of operational CRM are marketing, sales ...
Apskatīt -
Attīstības analīze uzņēmumā - x distributors
Diplomdarbs augstskolai39
... klientiem, nav kopējās (CRM) sistēmas, kur datus ...
Apskatīt -
Prakse uzņēmumā SIA "Uzņēmums X"
Prakses atskaite augstskolai4
... izmēru, gan arī CRM sistēmas izstrādes un ...
Apskatīt -
IMK efektivitātes vērtēšana uzņēmumam "Airbnb"
Referāts vidusskolai24
Priekšlikumi 1. Airbnb vairāku gadu garumā sevi ir pierādījis kā spēcīgu integrētās mārketinga komunikācijas lietpratēju un inovāciju ieviesēju. Viņiem noteikti vajadzētu turpināt ...
Apskatīt -
Informācijas tehnoloģijas
Konspekts augstskolai17
Informācijas tehnoloģijas apzīmē informācijas darbību automatizācijas formas, metodes un līdzekļus, un informācijas sistēmas ir tikai līdzekļi (informācijas par objektu vākšana, ...
Apskatīt -
Apskatīt
-
Cilvēkresursu attīstība organizācijā AS "Veselības centru apvienība" un tās pilnveidošanas iespējas
Diplomdarbs augstskolai96
Secinājumi Ka organizācijā “VCA” liela uzmanība tiek pievērsta klientam, nevis darbiniekiem, jo ir izstrādātas kvalitātes politika un klientu apkalpošanas standarti, bet nav ...
Apskatīt -
Apdrošināšanas sabiedrību mārketinga ietekme uz finanšu rādītājiem
Diplomdarbs augstskolai62
Secinājumi un priekšlikumi Bakalaura darba izstrādes rezultātā autorei ir sekojoši secinājumi: 1. Apdrošināšana ir viens no risku pārvaldības veidiem, kas darbojās pēc fondu ...
Apskatīt -
Klientu segmentu analīze uzņēmumā “Tamro”
Referāts augstskolai23
Uzņēmuma panākumi, īpaši mārketinga jomā, ir atkarīgi no stabilas tirgus segmentācijas teorijas piemērošanas. Mērķēšana uz tirgus segmentu, kas atbilst stabilas segmentācijas ...
Apskatīt -
Pakalpojumu uzņēmuma ieņēmumu palielināšanas iespējas
Prezentācija augstskolai26
Secinājumi un priekšlikumi Pirmajā darbības gadā uzņēmums guva peļņu, 2014. gadā neto apgrozījums un peļņa palielinājās, tomēr 2015. gadā uzņēmumam bija ievērojami zaudējumi. ...
Apskatīt